چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

من,عاشق روسری ام

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۵۷ ب.ظ

صبحی دادشم زنگ زد.میگه پاساژ ویلاژتوریستم,چیزی نمیخوای از مشهد؟

من:چرا.روسری میخوام (خودش گفت چیزی نمیخوای:-D)

_:معمولن میگن,التماس دعا داریم و سلامتی اینا!!!

من:ببخشیدا,اگه از حرم زنگ میزدی,میگفتم,ولی الان از بازار بگم التماس دعا دارم.والا :-D

_:چه رنگی باشه؟!

من:آبی ,یا سرمه ای, :-)))


من هیچوقت سلیقه مردا رو تو خرید قبول ندارم.اصلن ها!!فقط تو روسری خریدن خیلی واردن,خدایی روسری های قشنگی میخرن,من هروقت میخوام روسری بخرم به دادشم میگم واسم بخره!!!!!!زن دادشمم میگه همیشه واسه خرید روسری ,با امیرحسین میرم,خیلی تو خرید روسری خوش سلیقه اس!!!!!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۷
خانم مهندس

نظرات  (۵)

سلام خانم مهندس
   مطالب وبلاگتون بامزه‌س. تا الان اکثر وبلاگهایی که در بلاگ بیان دیدم یا سیاسی بوده یا مذهبی و یا اقتصادی. نه اینکه بد باشه. من مخاطب اینطور چیزا نیستم و تازه اینکه وبلاگهایی مثل وبلاگ شما کم پیدا میشه. خیلی انگشت شمار. اونهم به سختی.
پاسخ:
سلام.
نظر لطفتونه:)
شاید چون ما خانوم ها حتما به قیمت روسری فکر میکنیم!
اما مردا که به این چیزا فکر نمی کنن!
رااااحت هر روسرس با هر قیمتی میخرن عزیزم. :)
پاسخ:
بعله!اینم قبوله!خدایی اصن به قیمتش توجه نمیکنن
ولی جدا از قیمیت! دقیق تر هم میبینن ها!!!!
دقتشون تو خرید روسری(البته فقط روسری)زیاده!!
عوضش من از روسری متنفرم! کلا هم موقع خریدش غصم میشه :|
شال و روسری....فرق نداره! =/
۰۸ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۰۹ خانم هموستات
جمع نبند.اتفاقا اکثر مردا تو خرید همه چی بدسلیقه اند از بس بی حوصله خرید میکنند
پاسخ:
فقط روسری رو عرض کردم
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۵۷ میثم نجفی کندج
جالبه! منم هر موقع می خوام برای زن های دور و برم (خاله، عمه، مادر و ...) هدیه ای بخرم، روسری می خرم. فقط بدیش اینه که الان بیشتر روسری ها چینی هستند :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">