چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مهمونی های عید

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۳۶ ب.ظ

امشب کلی مهمون داریم.

اومدم کمک مامانم مثلأ!!!

داشت مسقطی ها(عکسش رو یه بار تو وب خدابیامرزم گذاشتم ) رو تو ظرف خالی میکرد.

منم قاشقمو گرفتم زیرش,هیچی دیگه همش پخش شد رو گاز!!!

یه چنددقیقه سکوت معنی داری برقرارشد,توأم با نگاه به افق  :-)))))

خدا رو شکر نگاه مظلومانه ام کار خودشو کرد,و مادر گرام به  یه تیکه کوچیک (شکمو )که بهم انداختن, قناعت کرد!!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۳
خانم مهندس

نظرات  (۷)

این کامنت فقط جهت اینه که اعلام کنم:باهات قهرم...
قدیما یه سرمیزدی
پاسخ:
شرمنده ام :-(
بابا ما شنیدیم دکترا بخشنده تر از این حرفان;-)
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۳۰ فیروزه ای ....
ای شیکمو
ای مهندس شیکمووووووووو
:-*
پاسخ:
کی؟؟!
من؟؟
من کجا شکمو ام,عاخه:-))))
هوس کردم عاخه :-D
خسته نباشی میگن کار دختر نکردنش بهتره ها
پاسخ:
همین حرف ها رو میزنید,
ما رو از کار مهم خوردن محروم میکنید دیگه:-)))))
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۱۴ مَردی به رنگ زمستان
خوش بــ حال انارها و انجیرها ، دلتنگ که می شوند ، میترکند ...
سال نو مبارک ...

سلام خانوم مهندس
مادرها مهربون تر از اونن که چیزی بگن ...
اگه بگن هم خب حق دارن دیگه ، آخه چه کاری بوووود :)

بلاگ تون زیباست
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
سلام بر اولین دوست بلاگی مون.

مادر من که همیشه,یه چند تیکه سنگین بارم میکنه:-))))))
ایندفعه,دیگه خیلی مظلوم نمایی کردم:دی

لطف دارین شما.چشاتون زیبا میبینه.
ممنون.

+من چندباری اومدم وبتون,نشد باگوشی نظر بزارم,ان شاء الله لپ تاپم درست شد,دباره خدمت میرسم
هم شکمو، هم کم صبر!
غذای روی گاز رو ناخونک میزنی!؟
جزغاله میشی!
سر فدای شکم میشی!
:)))))))
پاسخ:
عه.کیفش تو همینکه رو گاز باشه,ناخونک بزنی دیگه.
وگرنه که اسمش ناخونک نیست :دی
چه اشکال داره.
میشم شهید راه شکم ;-))
سلام.
سال نو مبارک و دهه فاطمیه تسلیت باد...
انشا الله که سال خوبی داشته باشید...
با اولین مطب سال 1393 به روزیم...
منتظر شما و نظرهاتون و حرف دلتون...
التماس دعا
یا زهرا
خیلی خنده دار بود!
مخصوصا اون نگاه مظلومانه!!!!!!!!!!!
:)))))
پاسخ:
اون علامت تعجب ها واسه چیه اونوخت؟؟!!!
تعجب نداره که,من کلن دختر خیلی مظلومی هسدم,همه میدونن :-))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">