چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

موسی کو تقی؟؟

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۵۴ ب.ظ
                                       
دیروزی اینقده استادِ تربیت بدنی!بهمون ورزش دادکه نگوووو!اون روز گرم بودیم!حالیم نبود!
ازصبحی همه بدنم درد میکنه:/
عاخه،استادمحترم!ما یه ماه ،همش بخورو بخواب بودیم!الان یهووو این همه ما رو دووندی و.... نمیگی بدنمون میگیره:((

صبحی که اومدم آشپزخونه!دیدم پشت پنجره چندتا یاکریم نشستن!!!ما خراسانی ها به یاکریم میگم:"موسی کو تقی":)))
عاخه یه جوری میخونن!انگار داره میگه:موسی ،کو تقی؟؟:)
خلاصه رفتم،پنجره رو باز کردم دیدم رو یه نرده کوچیکی ،خونه ساختن!من نمیدونم اینا عقل تو کله شون نداره!!عاخه اینو که یه باد بزنه،خونه شون میوفته پایین!!!
تو کابینت ها دنبال گندم گشتم!پیدا نکردم!یکم برنج جلو پنجره ریختم واسشون!نمیدونم اینا برنج هم میخورن یانه!؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۱
خانم مهندس

نظرات  (۸)

جالب بود تا حالا به موسی کو تقی گفتنشون دقت نکرده بودم....
پاسخ:
:)
خراسانی ها کلن آدمای دقیقی ان:))
چه جالب شما خراسانی هستی...
یا کریما واقعا خنگ ان...تو خونه مام یکی لانه داره ..خودمون براش لانه درس کردیم...ولی این حتی نمی تونه از بچه هاش مراقبت کنه..کلاغا می خورن تخماشو....
پاسخ:
شما کجایی هستی؟؟:)))

نمیدونم با وجوداین خنگی!چطورتا حالا نسل شون منتقرض نشده!!:0
یاکریم بنظرم اصلا مغز نداره! ما یه جفت یاکریم داشتیم که میومدن روی کفی نردبون که توی بالکن بود لونه میساختن! مامان هروقت میخواست نردبون رو برداره کلی حرص میخورد از دستشون! آخرم روی همون لونه تخم گذاشتن ما مجبور شدیم یه نردبون دیگه بخریم تا جوجه هاشون دنیا بیان! :))))))
پاسخ:
آخییییی...
چه مهربونین شما:*
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من که گفتم تربیت بدنی همش حال گیریه تومیگفتی نه,بزن وبرقصه....
اولین بار یه دوست **** **** اینو واسم گفته بود:)
پاسخ:
بزنو به رقص که بود همچنان!!!!
اون موقع که خوب بود،حالیم نبود:))
الان بدنم گرفت:(

ملیت ما رو که لو دادی:))))
سانسورش کردم:)))
میخورن!
خوبم میخورن!!!
پاسخ:
برنجِ خام بود عاخه!
پخته نبود!فک کردم شاید نخورن!

سلام

چه جالب, نشنیده بودم این اصطلاح رو...

+مهندس جان, صبحی تو حرم, هی می خواستم دوستانو یاد کنم, تند تند اسم شما میومد تو نظرم. سلام دادم از جانب شما
پاسخ:
سلام.
جدی؟!!عاخه نیست واسه ما خیلی طبیعیه!!اینه که تعجب میکنم.بقیه میگن;-)

+دستت دردنکنه,شرمنده کردین مارو.
ایشاالله جبران کنم.
:-*
پس هویتتو کشف کردم!!!
:)))))
پاسخ:
:)))
akheyyyyyyyyyyyy jigaret hal omad:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">