چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

نتایج اولیه کنکور

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۶ ق.ظ

 بعد کنکورم، رفتم آموزشگاهِ رانندگی ثبت نام کردم!!صبح رفته بودم تعلیم رانندگی!گوشیم رو خونه جا گذاشتم .وقتی برگشتم دیدم نزدیکِ10/20تا میس کال و10/20تا پیام واسم اومده بود!!!!!!!!تا اومدم ببینم چی به چیه؟؟چی شده؟ 

تلفن خونه مون زنگ خورد!زهرا بود(دوستم) نه گذاشت نه برداشت شروع کرد به فحش دادن

قیافه من در اون لحظه:shocked eyes smiley

یکم که آروم شد،بالأخره یه حرفی زد که من ازش سر در بیارم!!گفت:کجا بودی؟؟رتبه ات چند شده؟؟

من:رتبه چی؟؟مگه نتایج اومده؟؟در این جد سرخوش بودم:دی

دوستان گرام که همه نتیجه شونو دیده بودن هر2دقیقه یه بار اس میدادنو تک میزدن!(تف تو ریا!جزء شاگرد اولا بودم!میخواستن ببنن  چه گلی زدم به سرم خب!پورچونه هااا)نمیدونستم جواب اینا رو بدم یا برم سایت!!

رفتم سایت سنجش،نام کاربری، شماره کارت ملی!بدون صفراولش!منم هعی صفر رو میزدم باز نمیشد!

بعد به دوستم که خیلی پی گیر بود اس دادم!الان شلوغ!باز نمیشه!!!!

گفت:نتایج از دیشب اومده رو سایت!الان ساعت2ظهره!همه دیدن فقط توی سرخوش موندی!!!!کجاشلوغه؟؟

دیدم راست میگه:دی!بعد فهمیدم نام کاربری و اشتباه میزدم!


+پ.ن:من باهمه ی ریلکس بودنم!خداییش تاموقعی صفحه کامل لود شد قلبم داشت میومد تو دهنم!اصن نفس نمیتونستم بکشم!وای بحالِ اونایی که استرسی ان!طفلکیا

++رتبه ام از اون چیزی که فک میکردم بدترشده بود:دی!ولی میدونستم اون رشته ای که میخوام قبول میشم!حالا شهرش یکم فرق میکرد دیگه!!تهران میخواستم که نمیشد !یعنی اون رشته ای که میخواستم نمیشد،رشته های غیرمهندسی کامپیوتر قبول میشدم!بعدن که ازمشاورپرسیدم بهم گفت!

+++ این پست در راستای استرس وارد کردن به کنکوری های عزیز بود:دی!فقط چند روز دیگه تا اعلام نتایج مونده!دیگه نذری نیازی هرچی دارین زودتر دست به کار شین!

دختردایی کنکوری ام ،هر وقت زنگش میزدم:آهنگ پیشوازاش :شادمجلسی بود.الان:به طه،به یاسین گذاشته

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۴
خانم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">