چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

نمیدونم:))

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۲۴ ب.ظ
دوستم گوشی خریده دو میلیون!!بعدسیم کارت 0939... انداخته توش!!2دوتومن!!!!!
بهش میگم زینیب خدایی خیلی ضایع اس!!!!یه سیم کارتِ دائمی بخر.
بعد از تو کیفش یه گوشی درآورد!مال عهدِناصرالدین شاه، شایدم قبلتر:)))
گفت بیا، سیم کارتِ دائمی ایم تو اینه!!
خدایا چرامن؟؟؟!!الان من باگوشی بزنم توسرم مرگم طبیعتی ترجلوه میکنه یا خودمو از همون ساختمونه دانشگاه پرت کنم پایین؟:))

+ازگوشی هاش عکس گرفتم!!میگه میخوای بزاری تو وبت،ضایع ام کنی؟؟من:نه!ضایع چرا؟ فقط یکم میخندیم:))))
بعداز نمازخونه اومدیم بیرون دیدم یکی پای مبارکشو گذاشته رو کفشای بنده!!خاکی شده بود!داشتم با پایین چادرم کفشمو پاک میکردم!
عکس گرفته!میگه میخوام بزارم وبم!بهت بخندیم:اا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۳
خانم مهندس

نظرات  (۳)

منم هنوز نفهمیدم دقیقا دلیل این کار دوستان چیه!!!!
:)))))))
به به!
گوشی دو ملیونی!
جون میده برا تست سقوط آزاد :)))
پاسخ:
والا ما قبل از اینکه از این شوخیا بکنیم.
اول یه نگاه به جیبمون میکنم!!
ببینم،اگه کاری شد.پولشو دارم!!خسارت بدم:))
بعد میبینم بجز شیپیش چیزی تو جیبم نیست!
پس کرم درونی رو سرکوب میکنم:))
واینگونه عقده ای شدم:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">