چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

وقتی از یه چیزی زده میشم

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۳ ب.ظ

اینقدر این روزا درگیر فضای مجازی و لپ تاپم و برنامه نویسی و... شده بودم که یهو کلافه شدم، اول از همه اکانت اینستاگرامم رو حذف کردم بعدم از گروه هایی که بودم لفت دادم و...

حالا نمیتونم دوباره اکانت بسازم برا اینستاگرامم!!

چه اشتباهی کردم!!تازه میخواستم اینجا رو  هم حذف کنم:دی

من اینستامو میخوام   epiccry شکلک های ترول

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۱۷
خانم مهندس

نظرات  (۴)

۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۸ مهدی جباری
اخیییییییییی...
نچ خوب جو گیر میشی همینه دیگه !!!

همیشه ی زاپاس داشنه باش !!!

چ رفیق باشه !!! چ فضای مجازی !!! ی روزی نیاز میشه !!! 

ناموسا جمله سنگین بود !!
پاسخ:
واقعا جو گیر شدم!!
زاپاسم ندارم:/
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۵ فیروزه ای
وووووووووووی
تو هم به این درد دچاری؟
نچ نچ
حالا میخوای چکار کنی؟
مطمئن باش درست میشه. ما معتادان مجازی حنما همیشه یه راهی پیدا میکنیم
پاسخ:
آره....
یه خط در میون دلم میخواد یه چیزی رو حذف کنم:))
خطرناک شدم:)
:|

پاسخ:
:/
منم یک ماه پیش ساعت 1 شب اینستا رو پاک کردم و ساعت 5 صبح دوباره نصبش کردم.حقیقت تلخیه ولی هممون معتاد شدیم!!!
پاسخ:
همه مون؟؟؟!
نخیر من معتاد نیستم:) من تفریحی میکشم:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">