چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

چالش کتاب!!

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ق.ظ

تو این وانفسایی که بحث چالش آب یخ رو بورسِ!ما رو هم دعوت کردن به  یه چالش!

متنها از نوع فرهنگی اش!!(معرفی کتاب):))

                                                   


1)کتابِ "نامه ای به خواهرم"

خیلی کتابِ خوبی بود،تو انتخاب من واسه حجاب خیلی تأثیرگذار بود.

سوم راهنمایی بودم که،تصمیم گرفتم یه بار برای همیشه،یه تصمیمِ قطعی درمورد حجاب بگیرم.اینجوری که نمیشد،یه روز یه تارمومم دیده نمیشد یه روزم واسم بی اهمیت میشد.

اول رفتم سراغ کتابِ "حجابِ"شهیدمطهری،خیلی کتاب خوبیه.ولی واسه یه بچه ی 15_14ساله خیلی کتابِ سنگینی بود.رفتم سراغی کتابهای دیگه که شاید جواب سوالمو بتونم ازش بگیرم،"برای ریحانه"،"دختران پندارها و هشدارها""دختران میپرسندچرا؟"و...

پیگیر بودم،اما اون جوابی رو که میخواستم نمیگرفتم،از داداشم راجع به حجاب و اینا سوال زبادمیپرسیدم،اطلاعاتش تو این زمینه بالاست.البته کلن اطلاعاتش تو همه زمینه ها بالاست.

از مشهد که اومد،واسم هدیه یه چادر آورد و یه کتاب!!!کتابِ"نامه ای به خواهرم"

بعد از خوندن این کتاب تصمیمم رو گرفتم، از اون موقع به بعد خدا رو شکر حتی یه بارهم جلو نامحرم بی چادر نبودم.

لینک دانلودش رو هم پیدا کردم:))

هرچندقیمتی نداره کتابِ"2000 تومن"

نوشته ی  حجت الاسلام مهدی عدالتیان.

اینم لینکش:اینجا

 

                                                       

2)این کتابی که معرفی کردم بیشتر بدرد دخترا میخورد واسه همین یه کتابِ دیگه هم میگم:)

"نشت نشا" نوشته رضا امیرخانی.

لینک دانلودش:حس اش نبود بگردم:))خودتون بگیردین پیدا کنید دیگه:)

البته این کتاب هم بیشتر بدرد دانشجوها میخوره:دی

واسه همین یکی دیگه هم میگم.

                                                         

3)"استادعشق"زندگی نامه محمودحسابی.

نوشته:ایرج حسابی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۷
خانم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">