چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

کمک کردن من

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴ ب.ظ

ظهری مامانم!ناهار زیاد درست کرده بود!واسه شب هم باشه!چون میخواست بره خونه مادربرزگم.

البته من فک کردم زیاد درست کرده!من عصرانه بخورم:)))

ظرف ها رو شستم!!چشمم افتادبه قابلمه های رو گاز که اونام رم بشورم.

بعد دیدم توش غذا داره!!!!!

مجبورشدم!دقت کنید مجبور شدم!غذاهاشو بخورم که ظرف خالی شه بشورمش دیگه:دی

بعدمامانم از راه اومده میگه :مهندس.دستت دردنکنه ظرفا رو شستی!

قابلمه ها رو هم گذاشتی تو یخچال؟؟

من درحال نگاه به افقشکلک های یاهو


بده خواستم کمک کنم ظرفا رو بشورم؟؟:ا


+چرا من اینقدر میخورم چاق هم نمیشم!!هنوز3کلیوکم دارم تاقدو وزنم متناسب شه:ا


بعدأ نوشت:دوستی فرمودن:

اونوقت مامانت چیزی نگفت بهت؟!
شام رو خودت پختی یا نه؟!
بیچاره با گرزی که توی خواب دیده ازت نتونست چیزی بگه بهت که!!!! :)

:)))))))))))))))))))))))))))


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۶
خانم مهندس

نظرات  (۶)

اونوقت مامانت چیزی نگفت بهت؟!
شام رو خودت پختی یا نه؟!
بیچاره با گرزی که توی خواب دیده ازت نتونست چیزی بگه بهت که!!!! :)

+ ما ارادت خاصه داریم خدمت شما. ناراحتی و قهر و ... هم نداریم که کار به گزر و ... بکشه خانوم مهندس عزیز ما. :*
پاسخ:
:))))
خیلی خندیم:)

+قربان شما:*
سلام

مهندس جان قدر این روزگارتو بدون...
یه زمانی رفتم دکتر که رژیم چاقی بگیرم!!! 10-15 کیلو کم داشتم... حالا چی؟!



پاسخ:
سلام.

حالاچی؟:))
حالا هم هیچی!
الکی حساس شدین!
کلن ملت حساس شدن!
بنظرمن که هرچی آدم چاق تر باشه!جذاب تر!مهندس(ره)
مثه مامان منی خخخخخخخ همیشه میخواد ظرف بشوره قبلش بخور بخور داره خخخD=
پاسخ:
چه مادر باحالی:))
کم کاری شماها رو هم همیشه!
ما(مثله مادرشما)باید جبران کنیم!
وبه زور بخوریم:)))))
خخخخخخخخخخخخخخخ...
ینی فقط خندیدم....:)))))))))))
پاسخ:
نوش جان!!
خنده رو عرض میکنم:)
نمیدونم این خاطره تو چرا یه ذره زیادی شبیه سیل خاطرات اینجانبه؟؟؟
پاسخ:
یعنی شمام سابقه داری؟:))))
خب خیلی کار خوبی کردی. عالی:))
دستتم درد نکنه
پاسخ:
خواهش میکنم:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">