چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

گواهی نامه؟!

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵ ق.ظ

تو یکی از بزرگراره ها بابام ماشین رو داد به من.

منم همیشه آروم میرونم،هوینجوری آروم که میرفتم،ماشین پشتِ سری هی چراغ میداد.

راهنمای سمت راست رو زدم،براش.

بابام میگه:مهندس،چرا راهنما میزنی؟؟؟؟مگه میخوای بپیچی؟

من:نه!پشت سری چراغ میده،راهنما میزنم که یعنی بیا از سمت راست م سبقت بگیر


نمیدونم چرا بابام میخواست خودشو از ماشین پرت کنه پایین،

منتها اول گفت:باید برم رو صورت،سرهنگی که بهت گواهی نامه داده، اسید بپاشم،بعد خودمو بکشم

من:چرا خب؟؟خب اون چراغ داد یعنی تند برو،منم چراغ دادم یعنی سبقت بگیر^_^

بابام:شکلک های یاهو

سرهنگ مذکور:Suicide emoticon

دوباره من:چرا خب؟519213_800179.gif

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۹
خانم مهندس

نظرات  (۴)

حالا دختر با این استدلال باید راهنمای سمت چپ رو میزدی خب! از چپ سبقت میگیرن.خخخخخخخخ
خیلی دوس دارم بدونم عکس العمل اون راننده هه چی بوده و با خودش چی فکر کرده
پاسخ:
اگه سمت چپم خالی بود که خودش سبقت میگرفت میرفت!
سبقت از راست ممنوعِ!من با راهنما زدن بهش اجازه دادم از سمت راستم سبقت بگیره بره:))
میبینی چقدر مهربونم من؟؟:دی
فک کنم بابات کمک بخواد نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
واسه خودکشی؟؟:))
فک کنم منصرف شده دیگه
:))))))
بابت حق داشته بنده خدا
پاسخ:
بابت؟؟!!:)))))
ای خدا ترکیدم از خنده.
خدایش بنده خدا بابات

پاسخ:
بنده خدا من:))
خیلی هم  کارم هوشمندانه بود:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">