چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

………

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۲۲ ب.ظ

دیشب همه اعضا خانواده رو مجبور کردم,بشینیم کلاه قرمزی ببنیم :-))))

حالا از شانس ما,برنامه دیشب شون چقدر بد بود:-D

نچ نچ نچ.خیلی بی تربیت شدن دیگه!!!!

فکر کنم آقای مجری,یادش رفته این برنامه واسه کودکانه!!!!!

یادم باشه,نزارم بچه ام از این برنامه کودکان ها ببینه.ولی خودم میبینم:دی

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۶
خانم مهندس

نظرات  (۱۲)

۰۶ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۲۶ خانومه آقای x
پاشو مثه بچه آدم برگرد سر خونه زندگیت!

پاسخ:
کجا؟!!!!
هنوزتازه به اینجاعادت کردم!!
اولا وای به حال اون بچه که تو مادرشون باشی..خخخخخ
ولی خب اتفاقا خانواده خوششون اومده خبر نداری..ساده ای خخخخ

پاسخ:
هههههه,هندونه,نخند یره.
اتفاقن من ,مادر نمونه ایم,بعلللله :-))))))

اونا رو که نمیدونم,ولی من خوشم اووومد:دی
انقد این دوستای ما میان از کلاه قرمزی تعریف میکنن که چند سال نگاه هم نمیکنمش حتی !
اونا نگاه میکنن میان میگن بسه دیگه !
پاسخ:
قشنگه,ولی بعضی قسمتهاش واسه گروه سنی ۴_٧سال خوب نیست :-))))
البته اونم واسه خانواده هایی که رو تربیت بچه شون خیلی حساس ان:-))))
ولی واسه بزرگسالان قشنگه.

منم امسال فقط دوقسمتشو دیدم,زیادچنگی به دل نمیزنه.
راستی وبت باحاله;-)
چرا؟؟؟؟
پاسخ:
گفتم,چرا شو که.
ندیدی برنامه دیشب شو ؟!!؛))
هه هه,خیلی بی تربیت ان,اینا :-D
کاری به بدیاش زیاد ندارم الان اما خب همین که تونستن تو یه مشت برنامه مزخرف ملت رو ساعت نه بکششون پای تلویزیون جای تقدیر داره ! کف مرتب به افتخارشون :))
بدم خدمتتون وب رو !
پاسخ:
من که عاشق برنامه شونم:-D
البته یکم اشکال بهش وارده که اونم قابل چشم پوشیه!!!؛))

تشکر,لطف دارین,خودتون لازمش دارین ;-)
سلام

سال نو خانوم مهندسمون پر خیر و برکت باشه ان شاء الله, مهندس جان نمی دونم چرا تو سبزوار همش فکر می کردم شهر شماییم!!!!

می بینم که کلاه قرمزی می بینی؟ حالا کدوم کاناله؟ چه ساعتی؟
من چرا هیچ وقت نمی بینمش؟

پاسخ:
سلام.

چطوری؟؟؟سال نو شما م مبارک.اتفاقن همین یکی دو روز پیش به فکرت بودم.

شبکه دو,ساعت٨.
چمیدونم والا,از من میپرسی:دی
من همه برنامه هاش رو دیدم جز دیشب. آخه مهمون داشتیم دیگه انقد سروصدا بود هیچی نفهمیدم تی وی رو بی صدا کردم فقط تصویر داشت
پاسخ:
عی  بابا,نمیدونی چه صحنه هایی رو از دست دادی :دی
۰۷ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۳۶ فیروزه ای ....
هوم. موافخم :))
پاسخ:
مگه میتونی موافق نباشی؟؟!
هرچی من میگم همه باید موافق باشن.:-D

حتی یه بارم امسال کلاه قرمزی رو ندیدم

پاسخ:
نه,بیا ببین تو رو خدا.عه عه.این دختره انگار کنکور نداره!!!:)))
مهندس من که از خودتونم
اجازه میدی موافق نباشم؟!
هوم؟!
پاسخ:
اختیار دارین,اجازه ماهم دست شماست
حالا موافق چی نباشی؟؟!
کلاه قرمزی؟؟
یا دیدن بچه ها؟؟
یا...
کجاش بی تربیت بود؟ پس چرا من نفهمیدم قسمتهای بی تربیتشو؟؟؟؟؟ :)))
پاسخ:
هی هی!!دختر قسمتهای اصلی شو از دست دادی پس :-D
ر.ک به کامنت فیروزه ای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">