چار دیواری

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

…………

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ق.ظ

نصفه شبی!!میبینم از تو آشپزخونه صدای لقو پق میاد!!!

رفتم میبینم دادشمه!!

میگم :چی میخوای؟

میگه:دارم دوغ میخورم!!!بلکه خوابم ببره !!!

تازه فهمیدم این بیخوابی های ما ارثیه :-D

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۱
خانم مهندس

نظرات  (۲)

۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۵۳ سمیرا مردانی
عجب :)
من دیگه واست کامنت نمیزارم!
ای کامنت خور!
ای بلاگفا! :)
پاسخ:
:)))))
کامنت خور؟؟؟:))))
کی ؟؟من؟؟؟:)))

منکه همیشه تایید میکنم!!منتها یکم دیر:)
فقط یکم ها:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">